Työ alkoi kojelaudan purkamisella ja irroittamisella. Kun kojelauta ja muut hilppeet olivat poissa tieltä, irroitimme kennon letkut kone puolelta ja kennon päällä olevat ilmavirtakanavat. Vanha kenno irroitettiin ja korvattiin uudella. Sitten alkoi vaikein vaihe, eli kokoaminen! Vanhassa kennossa oli kunnon repeämä yläosassa, ei ihme että vuoti. Uusi kenno aseteltiin paikoilleen, jos teette vastaavan työn, muistakaa poistaa uudesta kennosta kuljetusta varten oleva pohjamuovi. Osat löysivät paikkansa pala palalta, ainoa asia mikä koki hieman vahinkoa oli ilmavirtakanavan ulkoilma/sisäilma säädin läppä, jonka vaijeri taipui käyttö kelvottomaksi.
Lopputulos oli toimiva jäähdytysnesteen kierto kennon kautta, eli vika korjattu ja taas puhaltaa lämmintä, ei jäähdytysnestettä!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti